مدرسه الشهيد السيد منتصر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الجودة الشامله لمدرسه الشهيد السيد منتصر

3 مشترك

ازاي نكون اخوه وانا مستنى اي دروب تقع فيه

amr elsayed
    amr elsayed

ازاي نكون اخوه وانا مستنى اي دروب تقع فيه Empty ازاي نكون اخوه وانا مستنى اي دروب تقع فيه

مُساهمة من طرف amr elsayed الخميس مايو 06, 2010 1:51 pm

ايه حصل لما الاهلي يخسر ماتش في بطولة افريقيا المشكله ان لسه في عوده..الدنيا قامت ومقعدتش .تيجي تتكلم مع حد زملكاوي تشعر ان اقتصاد اسرائيل انضرب Exclamation ليه اضحك علي فريق دخل بطوله وان شاء الله هيجتاز الدور ده ب3\0 البطوله دي الي انا مستوايا ماهلنيش ان انا ادخلها .ليه الحقد مر 6سنين ماخدتوش بطوله غير كاس مصر. ليه لما لاعب يطلع من عندكم زي ما يكون طلع من الجنه مياخدش منكم غير السب يوم تمدحوا في شيكابالا ويوم تسبوه وهو يوم يقولكم انتو علي راسي ويوم يعملكم اشارات مخله بالاداب .يوم عمرو زكي يجعل شيكابالايبكي ويوم حمزه يضرب ريكاردو وكل يوم حازم امام يعيط بسبب ومن غير سبب .في اكتر من انه يتهجم علي كابتن منتخب مصر بقلة ادب .واحمد حسن الي يصالحه دليل علي ان الزمالك عمرها ماربت ولاهتربي. والي نفسي يتربوا فعلا التوءمان الله يرحمك يا صالح ياسليم لما قولت العيلين دول لازم يطلعوا من الاهلي الي بيعملوا حسام حسن ويقبل الفانله ماهو الا كره في الاهلي الي في يوم من الايام احتضنه ومن بعده اتلطم في الزمالك والمصري والترسالنه .انا مش باقلل من قيمة التر سانه والمصري لانهم اكبر بكتير من حسام حسن ومهما كنت تاريخ. تاريخك كله يتمحي بسلوكك والتاريخ ده الي عمله الاهلي وان شاء الله الاهلي هيصعد بعد اما يفوز 3\0 ..بتتكلموا علي مدرب بني الفريق في 15 ماتش بناشئين وخد الدوري قبله ب3 اسابيع ...لعبتم ب3 ناشئين في سنه كان عمرهم 21 سنه ..الاهلي لعب ماتشات بحوالي 5,6 لاعبين تحت ال20 ..مهما اتكلمتوا مش هتمحوا حقيقة ان انتوا بقالكم 8 سنين متصلحوش تلعبوا درجه تانيه ولو جبتوا مورينيو .......
    ارجو تعليقاتكم ايا كنت (زملكاويorاهلاوي) ............................................

عدل سابقا من قبل المش مهندس علاء في الخميس مايو 06, 2010 10:21 pm عدل 1 مرات
    Admin
    Admin
    Admin

ازاي نكون اخوه وانا مستنى اي دروب تقع فيه Empty رد: ازاي نكون اخوه وانا مستنى اي دروب تقع فيه

مُساهمة من طرف Admin الخميس مايو 06, 2010 9:49 pm

جميل يا باشمهندس

بس يا ريت نتكلم عن نفسنا كأهلويه و بلاس نجيب سيره حد

كفايه اللي همه فيه

لكن بدايه موفقه و عاوزين نشوفك في المنتدي العام بمواضيع جذابه

الي الامام دائما
    amr elsayed
    amr elsayed

ازاي نكون اخوه وانا مستنى اي دروب تقع فيه Empty رد: ازاي نكون اخوه وانا مستنى اي دروب تقع فيه

مُساهمة من طرف amr elsayed الخميس مايو 06, 2010 10:07 pm

مرور جميل
    وانا ليا الشرف ان اول شخص يرد عليا حضرتك
    لكن اندفاعي ده نابع من ان الشخص كسبان ومش عاجب ومضطهد
    amr elsayed
    amr elsayed

مُساهمة من طرف amr elsayed الخميس مايو 06, 2010 10:23 pm

كنت اتمني يكون تهامي باشا
    اول المعلقين
    بس ياخساره
    تتردلك في موضوعععععععععععععع
    تهامى باشا
    تهامى باشا

مُساهمة من طرف تهامى باشا الخميس مايو 06, 2010 11:13 pm

على النعمة انا ماكنتش عايز ادخل المنتدى بس فعلا الموضوع حلو قوى واجبرنى انى اعلق علية انت فعلا اشتااااااااااااذ يالولو وعايزك تكتب اللى انت عايزة انا المشرف على المنتدى الرياضة وبعلنها صريحة اننا اهلوية ومش هنكون حيادين ودة اللى اتعلمناة من جهابذة الاعلام الرياضى من محمود معروف الى خالد الغندور اللى بيعلنوا عن انتمائهم على الملاء دون مراعاة شعور جماهير الاهلى فلية احنا نكون حيادين
    انت كدة تمام وعايزك تكتب اللى انت نفسك تقولة وهتلاقينا هنسمعك لاننا حاسبن بى اللى انت حاسس بية وعايز اشوف بصمتك واضحة فى المنتدى
    amr elsayed
    amr elsayed

مُساهمة من طرف amr elsayed الجمعة مايو 07, 2010 1:32 am

شكراعلي ردك ياتهامي باشا

بعد التعليق ده انا مش زعلان منك

لانك بالفعل ثبتلي ان انت اهلاوي

لا انت اقل من خالد ولا معروف

واحييك علي متابعتك
    amr elsayed
    amr elsayed

مُساهمة من طرف amr elsayed الجمعة مايو 07, 2010 10:27 pm

نفسي اعرف انت جبت كلمة (جهابذة)دي منين

علي العموم طول ماانت ابن عمي

انا هاتوقع منك اي حاجه
    تهامى باشا
    تهامى باشا

مُساهمة من طرف تهامى باشا السبت مايو 08, 2010 1:10 am

عجبتك كلمة جهابذة اقولهالك تانى ولا اسجلهالك على شريط كاسيت
    وبعدين انت اللى تتنسب ليا مش انا اللى انتسب ليك
    يعنى تقول انا ابن عم تهامى باشا مش هو اللى ابن عمى
    amr elsayed
    amr elsayed

مُساهمة من طرف amr elsayed السبت مايو 08, 2010 9:06 am

حاضر يا سيدي حاضر يا بابا حاضر يا كبير

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين يوليو 01, 2024 11:42 am